יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

משחקרשת

טוב, כדי לנטרל במעט את הפוסט הכבד הקודם, אכתוב היום אחד קליל במיוחד - 

giancarlo-impiglia-backgammon-players מתוך האתר

לפני הרבה הרבה שנים נכנסתי בפעם הראשונה לאתר משחקים און-ליין, לא חשוב איזה, אבל אחד המושקעים שבהם.

לאחר שנרשמתי בחרתי לשחק שש-בש. באותו אתר, ניתן היה לשחק נגד אנשים מכל העולם, ותוך כדי המשחק הייתה גם אפשרות שיחה בצ´ט, באנגלית, עם השותף או השותפים למשחק.

הכינוי שלו היה מורכב מכמה אותיות ושובל ארוך של מספרים, והניקוד שלו גבוה בהרבה משלי, החדשה.

במשחק הראשון הוא ניצח אותי, במשחק השני, אני ניצחתי אותו, ואז גם הופיעה הודעתו הראשונה על סרגל הצ´ט:  gg.    gg? שאלתי.   Great game הוא הסביר.  מיהרתי לענות: gf.   gf? הוא שאל.  Great fighter – הסברתי.  מיד הוא שאל: A/G/P?  שווווו - אמא´לה לא ידעתי מה זה. AGP????? שאלתי. גיל/מין/מקום הוא הסביר לי.  ישר ניפקתי לו גיל/מין, ולגבי המקום היו לי התלבטויות:    U first כתבתי לו.

הוא כתב לי שהוא מכווית, ואני שתקתי דקות ארוכות. אחרי ההלם,  כתבתי לו: Let’s just play…. OK הוא הסכים,  ושיחקנו משחק שלישי, אחרון. לא שוחחנו כמעט, אך קצת לפני הסוף, כאשר ראה ששוב עמדתי לנצח הציע משחק גומלין למחרת היום, בשעה מוגדרת.  הסכמתי, ונפרדנו.
                                     * 
למחרת, לאחר שסיימתי את עבודתי העברתי כרטיס יציאה, והיות ולא היו לי באותו יום מטלות של איסוף ילדים וכו´, ושעת משחק הגומלין הייתה קרובה מאד, החלטתי באופן חריג לחזור למשרד, ולשחק את משחק הגומלין ממשרדי בעבודה.

נכנסתי לאתר, וראיתי שהוא כבר תפס שולחן וחיכה לי. החלפנו מעט משפטי נימוס קצרים ותוך כדי המשחק גם התפתחה שיחה די מעניינת, ואז, כאשר כמעט ניצחתי אותו במשחק הראשון מתוך שניים שקבענו, נכנס הבוס שלי, הציץ למחשב וראה מה שהיה ברור כל כך טבלת השש-בש, שתפסה את כל המסך כולו.

הוא שאל: "מה זה צריך להיות?" עניתי מה שעניתי והסברתי שזה לא במסגרת העבודה אלא לאחר שסיימתי, אבל הוא לא ממש התרשם, ואמר: "עוד פעם אני רואה שאת משחקת מהעבודה, אבקש שינתקו אותך מהרשת".  היות ולא היה מנומס מצידי להמשיך במשחק כאילו כלום לא קרה, לא הגבתי במהלך במשחק מעל 3 דקות, וכבר ראיתי על המסך שהיריב הכוויתי שלי ניצח ניצחון טכני.  לפני שעזב את שולחן המשחק הווירטואלי, הוא עוד השאיר לי הודעה, על חוסר הנימוס שלי. לי מצידי כבר לא היה למי להשיב על ההודעה האחרונה שלו.

                                         
**
חוויה נוספת באותו אתר, ובפעם הזו לא הייתי השחקנית, אלא הייתי על תקן האמא של זה שהפסיד ברצף של משחקים אחדים, ותוך כדי אותם משחקים הוא שוחח עם יריבתו המקסימה. במהלך השיחה היא סיפרה לו שהיא דיילת, ושלמחרת היום היא אמורה לטוס ליעד מסויים, בשעה מסוימת. הוא מצידו סיפר לה שלאותו היעד בדיוק ובאותה טיסה אני אמורה לטוס, וגם אמר לה את שמי, ולאחר מכן הוא גם אמר לי את שמה. בזכות אותה שיחה, או אולי משום אותם ניצחונות רצופים שלה וההפסדים שלו, זכיתי לטיסה מפנקת במיוחד מאותה דיילת.



**  יש למישהו חוויות דומות? 


פורסם ב- 8/12/2003 בבלוג בתפוז.

5 תגובות:

  1. שני סיפורים מעניינים, והשני ממש חמוד. אין לי שום דבר דומה לזה. לא שיחקתי משחקי רשת. השותף משחק שחמט באתרים מסוימים, או בעצם, שיחק. נדמה לי שכבר הרבה זמן שלא. איזה כיף כשאפשר לפדות את הנקודות האינטרנטיות במציאות, כמו בסיפור הדיילת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, כתבתי תגובה כבר, ובאיזה אופן שהוא היא נמחקה.
      כבר אני כבר שנים רבות לא נכנסת לאתרי משחקים ברשת.
      הסיפור עם הדיילת היה אכן מוזר ונדיר, והאמת היא שבלבי קצת כעסתי על שכל כך בקלות הוא מסר פרטים כל כך פרטיים לאדם זר , אבל אולי התקופה ההיא הייתה תמימה יותר, הוא שהוא היה תמים במיוחד. אני חושבת שזה צרוף של שני הדברים. היום זה נראה לי הזוי.
      תודה על תגובתך.

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. מרתק. אני לא שיחקתי אף פעם ברשת וגם לא יצאתי קשר אינטרנטי מעולם עם אף אחד פרט לתגובות בבלוגים ומענה לתגובות אצלי בבלוג. מעולם גם לא שיחקתי משחקי מחשב בעבודה, פרט לסוליטייר וכיו"ב בלילות ארוכים של שדרוגים והתקנות של מערכות מחשב במקומות העבודה השונים, שבהם הרבה פעמים הייתי פשוט צריכה להמתין שעות לתהליכים שיסתיימו כדי לבדוק שעברו באופן תקין.
    בהחלט הרווחת מהפזיזות וחוסר הזהירות של בנך, בנותנו את פרטייך לזרה מוחלטת ברשת, שהיתה עלולה להיות מישהו (או מישהו) לגמרי אחר/ת.....היה לך מזל גדול הפעם ההיא. אכן תקופה תמימה יותר.....
    נ.ב ראיתי שיש לך משתמש דיסקוס, לא בא לך להתקין דיסקוס גם באתר הזה ולשדרג את כל עניין התגובות (שכל אחד יקבל מענה אישי רק על התגובה של עצמו, שלא כולם יצטרכו לקבל חיווי על כל מי שמגיב או לחילופין לא לקבל חיווי כשאת עונה על תגובתו?)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכניסה לאתר משחקים באמת הייתה ממקום העבודה, אך לא בשעות העבודה, והיא הייתה חד פעמית בהחלט. וכן, להעביר פרטים אישיים זה אכן מעשה פזיז וגם לא אחראי, אבל זה נעשה, וטוב שזה נגמר כך.
      לגבי הדיסקוס באתר, מאד בא לי, אבל יש כל כך הרבה דברים שאני לא יודעת לעשות או להתקין כך שבאיזה שהוא מקום מראש וויתרתי. ברוך בואך לפה, תודה על תגובתך.

      מחק

הסיפור הראשון 2

   והיא כנראה באמת חלמה חלום-סתם, כי בלילה ההוא היא לא בכתה, ובמשך כל הבוקר שאלה מתי כבר אמשיך לספר לה, ולא הייתי בטוחה שא...