יום רביעי, 26 בספטמבר 2018

פעם חיפשתי המון דברים

פעם, באמת חיפשתי המון דברים,
הרבה דברים היו לי, אבל גם המון חסרו.

פעם חיפשתי אח, או אחות,
אחות מצאתי לי די מהר.
אני רציתי להיות חברה שלה, אבל בסוף היא הציעה לי להיות לה אחות, כי בדיוק האחות שלה מתה.
והסכמתי.
ואח, שנים רבות חיפשתי אח,
עד שמצאתי אחד, וכמעט אימצתי. לפחות ביקשתי מאמי לאמץ אותו, אבל הוא לא הסכים. גם הוריו לא הסכימו.
אפשר להגיד, שלתקופה קצרה היינו הכי קרוב לאחים שאפשר,
בהזדמנות אולי אספר איך הצעתי לו  הצעת אחווה -
כשאני חושבת על זה היום, זה הרבה יותר מרגש מלמשל להציע חברות למישהו/י או אפילו מעבר לזה,
כי בכל זאת, הצעת אחווה לא מציעים כל יום.  
בשנים האחרונות אני עדיין חושבת עליו הרבה, כמו על איזה אח שהיה לי לקצת, אבל האמת היא שהתרחקנו מאד. כבר שנים שלא נפגשנו.

קרה לכם שמישהו הציע להם הצעת אחווה??? תודו שלא -

לפני כ-10 שנים שוב חיפשתי, אבל בפעם ההיא לא בעבורי, אלא עבור מישהו אחר,

חיפשתי עבורו מישהו שיהיה לו סבא .......... ולא, אני לא יודעת איך זה כשיש סבא, כי לי לא היה, אף פעם ... אפילו לא סבא מאומץ כזה, כמו האחות והאח.

אם הרגשתי בצורך אמיתי לאח, או לאחות, הרי שדווקא לסבא לא הרגשתי,
אולי כי במקום שבו גדלתי היה  סבא אחד, אומנם של ילדה אחרת,
אבל הוא הסכים להיות הסבא של כל הקבוצה,
ואנחנו היינו קבוצה גדולה של כמעט 20 ילדים. הוא היה סבא של כולנו באותם ימים רחוקים.

כי הסבאים הפרטיים שלנו היו במקום אחר, ולא מושג ורחוק רחוק. 


פוסט שפרסמתי פעם במקום אחר...  סוג של עקבות ברשת ... 

2 תגובות:

  1. פוסט נוגע, מרגש.
    כן, הציעו לי אחווה - ואפילו הסכמתי. היתה לי חברה "הכי טובה" כמו שקראנו לזה אז, בכיתה ה'. היא היתה הקטנה מבין 4 אחיות, ועדיין - היא ביקשה ממני להיות אחותה. ואפילו ערכנו טקס - סוג של אינדיאני - ונהיינו "אחיות דם". ולמרות המרחק הגיאוגרפי העצום וכל השנים, אנחנו עדיין בקשר ואפילו נפגשנו מאז פעמיים (הפעם האחרונה היתה במרץ האחרון, שנסענו לבקר אצל הורי בקליפורניה)....

    השבמחק
    תשובות
    1. מאד מזכיר לי את הסיפור שלי עם חברה-אחות. גם אנחנו עשינו סוג של טקס באותם ימים .. וכמובן נפגשנו אחרי זה די הרבה, למעשה כל פעם שביקרתי אצל ההורים שלי למעשה ביקרתי גם אותה. אבל לכל דבר טוב יש איזה שהוא סיום, וגם פה היה, לצערי, ... אני לא רוצה להקדים את המאוחר ואולי פעם אכתוב על זה.

      מחק

הסיפור הראשון 2

   והיא כנראה באמת חלמה חלום-סתם, כי בלילה ההוא היא לא בכתה, ובמשך כל הבוקר שאלה מתי כבר אמשיך לספר לה, ולא הייתי בטוחה שא...